loading...
اصن یه وضعی...!!!
mpc بازدید : 38 سه شنبه 23 مهر 1392 نظرات (0)

  تا حالا فکر کردی اگر خدا به حضرت ابراهیم امر میکرد به جای پسرش ، زنش رو قربونی کنه هر سال این مراسم با چه شکوهی برگزار میشد ؟!

 

 

ﺩﻭ ﺩﺳﺘﻪ ﺍﺩﻡ ﺧﻮﺷﺒﺨﺖ ﺗﺮین ها هستن :

ﺍﻭﻧﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﻫﺮ ﭼﯽ ﻣﯿﺨﻮﺭﻥ ﭼﺎﻕ ﻧﻤﯿﺸﻦ

ﻭ ﺍﻭﻧﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺗﺎ ﺳﺮﺷﻮﻧﻮ ﻣﯿﺰﺍﺭﻥ ﺭﻭ ﺑﺎﻟﺶ ﺧﻮﺍﺑﺸﻮﻥ ﻣﯿﺒﺮﻩ !

 

.

.

.

 

اگر فکر میکنید با یک لبخند میتونید کسی رو خوشحال کنید

ازش دریغ کنید بزارید دهنش سرویس بشه !

 

.

.

.

 

گاهی مجبورین با بعضیا موافقت کنین

فقط به خاطر اینکه خفه شن !

 

.

.

.

 

آخرش هم نفهمیدیم

به کسی که داره میاد باید گفت

“خوش آمدید”

یا به کسی که داره میره !؟ O.o

 

.

.

.

 

یه ﺷﻐﻞ ﻭﺍﺳﻪ ﺁﯾﻨﺪﻡ ﭘﯿﺪﺍ ﮐﺮﺩﻡ ﮐﻢ ﻫﺰﯾﻨﻪ ﻭ ﭘﺮ ﺳﻮﺩ

ﮐﻨﺎﺭ ﯾﻪ ﺑﻼﻝ ﻓﺮﻭﺵ ﻭﺍﯾﻤﯿﺴﻢ

ﻧﺦ ﺩﻧﺪﻭﻥ ﺳﺎﻧﺘﯽ ﻣﯿﻔﺮﻭﺷﻢ!

ﺍﻭﻧﺠﻮﺭﯼ ﻧﮕﺎﻩ ﻧﮑﻦ ، ﮐﻠﯽ ﻮﻝ ﺗﻮﺷﻪ ! :))

 

.

.

.

 

زمانی اون چیزی که آرزومون بوده رو به دست میاریم

که دیگه آرزومون نیست !

 

.

.

.

 

وقتی بچه بودم ، سرم میخورد به دیوار

برای اینکه گریه نکنم مامانم دیوارو میکشت

:|

سر منم سریع خوب میشد

یه همچین بچه ی اسکلی بودم !

 

.

.

.

 

کیلو کیلو آلبالو و آناناس و هلو و پرتقال تو یخچال باشه نمیخورین

اما یه رانی که میخری گیر میدی به اون تیکه میوه که تهش مونده

دلت میخواد با کلید درش بیاری !

 

.

.

.

 

فقیر تر از اون گلفروش منم که پول ندارم ازش گل بخرم :|

 

 

کسانی که روزی هزار بار آرزوی مرگ می کنند

بیشتر از سایرین عمر می کنند !

 

.

.

.

 

تعطیلات تابستان را چگونه گذرانده اید ؟

-ما نگذراندیم ، خودش گذشت .

 

.

.

.

 

ﮐﺎﺭﺑﺮﺩ ﻫﺎ ﺩﺭ ﺷﯿﺮﺍﺯ

ﻫﺎ = ﺧُﺐ

ﻫﺎ = ﺑﻠﻪ

ﻫﺎ = ﭼﯿﭽﯽ ﻣﯿﮕﯽ ؟

… ﻫﺎ = ﺑﺮﻭ ﺧﻮﺩﺗﯽ !!

ﻫﺎ ﻫﺎ = ﺗﺎﯾﯿﺪ ﺣﺮﻑ

ﻫﺎ = ﭘﺴﻨﺪﯾﺪﻥ

ﻫﺎ ﺑﺎﺷﻪ = ﺑﯿﺸﯿﻦ ﺗﺎ ﺑﯿﺎﻡ !

ﻫﺎﺁ = ﺷﺎﺥ ﻭ ﺷﻮﻧﻪ ﮐﺸﯿﺪﻥ

ﻫﺎﺍ = ﺧﻮﺷﺤﺎﻟﯽ

ﻫﺎ ؟ = ﺗﻌﺠﺐ

 

.

.

.

 

این ماجرا کاملا واقعی است ! :

گفتم : مادر!

گفت : جانم!

گفتم : درد دارم!

گفت : بجانم!

گفتم : خسته ام!

گفت : پریشانم!

گفتم : گرسنه ام!

گفت : بخور از سهم نانم!

گفتم : کجا بخوابم!

گفت : روى چشمانم!

گفتم : پارچ آب برگشت رو فرش!

گفت : اى خدا ذلیلت کنه ، بمیرى راحت بشم از دست !

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    از نظر شما کدوم رئیس جمهور بهتر بود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 176
  • کل نظرات : 26
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 19
  • بازدید امروز : 26
  • باردید دیروز : 33
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 68
  • بازدید ماه : 115
  • بازدید سال : 912
  • بازدید کلی : 17,232
  • کدهای اختصاصی
    http://s3.picofile.com/file/7975107632/forever_alone_dancing_smiley_emoticon.gif