loading...
اصن یه وضعی...!!!
mpc بازدید : 47 چهارشنبه 30 مرداد 1392 نظرات (0)

 

99% از شماره های گوشیم بلا استفاده ست

ولی کافیه یکیش رو پاک کنم، فرداش مرگ و زندگیم میفته دست همون یه نفر !

.

.

.

دقت کردین !؟

آدمایى که تو اتوبوس و مترو جاشونُ میدن به بقیه

اصرار عجیبى دارن بعد از بلند شدن به دوردستها نگاه کنن !

.

.

.

اس ام اس خنده دار

یه بنده خدایی تعریف میکرد:

یه چند سال پیش باغ وحش زدیم تو شهرمون

قیمت بلیط زدیم ۵۰۰ت کسی نیومد.

کردیمش۳۰۰ت کسی نیومد.

۱۰۰ت بازم کسی نیومد.

مجانی کردیم همه اومدن تو باغ وحش. در رو قفل کردیم قفس شیر و باز کردم.

صدا زدم خروجی ۵۰۰۰تومن

و اینگونه انتقام گرفتیم از مردم شهرمون !

.

.

.

بدیه هدفون اینه که هروخت میزنم به گوشم

با نگا کردن به چشم اطرافیام احساس میکنم وارد یه بازیه کثیف شدم

که خودم ازش خبر ندارم همش استرس میگیرم :|

.

.

.

دیگه تموم شد دیگه...!!!

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    از نظر شما کدوم رئیس جمهور بهتر بود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 176
  • کل نظرات : 26
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 133
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 196
  • بازدید ماه : 404
  • بازدید سال : 1,201
  • بازدید کلی : 17,521
  • کدهای اختصاصی
    http://s3.picofile.com/file/7975107632/forever_alone_dancing_smiley_emoticon.gif