loading...
اصن یه وضعی...!!!
mpc بازدید : 78 یکشنبه 20 مرداد 1392 نظرات (0)

میدونی ضد حال چیه؟

تایپ میکنی:
«با تمام وجود دوستت دارم»

رو مانیتور رو میبینی:

«fh jlhl, [, n n, sjj nhvl»!!

ینی میخای کیبورد و سیستم رو داغون کنی اون موقع!!!

 

.

.

 

دیدین بعضی شاعرا میگن:

" زیر باران گریه کردم تا تو اشکامو نبینی "

من موندم چرا این که اینقدر تلاش کرده که نبینه داره خودشو لوووو میده ؟؟!

 

.

جوک های خیلی خنده دار

.

 

منی که ، رکیک ترین فحش بابام " دیوانه " و مستهجن ترین حرف مامانم "بی شخصیت" بوده شدم این...

خدایا به حق این روزای عزیز بچمو به تو سپردم!!!

 

.

جوک و مطالب طنز

.

 

الگو و قهرمان بچگیای مـا بروسلی و فرانکی بود شدیم این ...

این نوجوونا با امثال جاستین بیبر بــه کجا میخوان بــرسن ؛ خدا میدونه!

 

 

 

به مامانم میگم : مامان جورابای من رو تختم بود چکارشون کردی ؟؟

میگه : چه بدونم حتما گذاشتی تـو فیسبوکت :|

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    از نظر شما کدوم رئیس جمهور بهتر بود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 176
  • کل نظرات : 26
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 32
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 95
  • بازدید ماه : 303
  • بازدید سال : 1,100
  • بازدید کلی : 17,420
  • کدهای اختصاصی
    http://s3.picofile.com/file/7975107632/forever_alone_dancing_smiley_emoticon.gif