loading...
اصن یه وضعی...!!!
mpc بازدید : 49 جمعه 12 مهر 1392 نظرات (0)

با شعار مرگ بر آمريكا موافق نبوده ايشان. يعني مي‌گويد كلاً با حرفهاي تند موافق نبوده است. حرفي نيست، بالاخره آدميزاد مختار است كه با يكسري چيزها موافق باشد و با يكسري چيزها هم مخالف. از ما كه كاري بر نمي‌آيد. فقط مي‌توانيم دعا كنيم انشاالله هر كس با هر چيزي كه موافق بوده است محشور شود! آمين.

اما اميدواريم هر كس كه الان دارد خاطرات سي چهل سال پيشش را مي‌نويسد سي چهل سال ديگر، خاطرات اين روزهايشان را هم بنويسد، و احتمالا از ساير چيزهايي هم كه موافقش نبوده بگويد. مثلاً:

 

*

من با شلوغ كاري موافق نبودم. به دخمل هم گفتم. موافق نبودم برود وسط معركه. اما گفت گرسنه‌ام، دلم قار و قور مي‌كند. در يخچال هم چيزي نداشتيم. گفتم پس لااقل زنگ بزن ساندويچت را بياورند دم در! قبول نكرد، گفت من دودي و تنوري دوست دارم، بايد خودم آنجا باشم بگويم حرارتش چقدر باشد، مي‌ترسم درست نپزد!

*

من با ريختن در خيابان موافق نبودم. اما عيال است ديگر! وقتي كه گفت ديگر نمي‌شد كاريش كرد. خدا لعنت كند آنها را كه روي پله از عيال آدم سوال می‎پرسند...

*

من با پولشويي موافق نبودم. به او هم گفتم. گفتم پول به اندازه كافي هست، اگر كثيف شد بريز دور، تميزش را بردار! گفت مگر نشنيدي النزافت من العيمان! گفتم برو همان پولت را بشور نمي‌خواهد براي من حديث بخواني!

*

من با جنگ موافق نبودم. باعث شد از بچه‌هايم دور بيفتم. شايد اگر جنگ نبود همينجا درس مي‌خواندند!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    از نظر شما کدوم رئیس جمهور بهتر بود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 176
  • کل نظرات : 26
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 80
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 143
  • بازدید ماه : 351
  • بازدید سال : 1,148
  • بازدید کلی : 17,468
  • کدهای اختصاصی
    http://s3.picofile.com/file/7975107632/forever_alone_dancing_smiley_emoticon.gif